وَ الضُّحی...

سوگند به روشنایی...

گدایی که ما بودیم..

بسم الله الرحمن الرحیم

جشن ولادت دعوت بودم..

ولادت امام هادی..

به قمری اگر حساب کنم همچین روزی بود.

شنیده بودم امام هادی برای خانه خوب واسطه بین ما و خدا هستند!

فکر میکنم سند خاصی نداشته باشد بیشتر یک حسِ دلی است..

متوسل شدم به امام هادی برای خانه خوب..

خانه ای که بزرگ باشد..بشود توی آن روضه گرفت..

خانه ای که آشپزخانه و حمامش داخل حیاط نباشد..که کل زمستان سرماخورده نباشی..

خانه ای که طبقه بالای یک اوراقی لوازم ماشین در حاشیه خیابانی شلوغ و مردانه! نباشد..

جشن ولادت دعوت بودم..

ولادت امام هادی..

آقاجانِ بچه ها زنگ زد و گفت : میتونی تا سه روز دیگه وسیله هارو جمع کنی؟ یه خونه خوب

جور شده برامون..شب میریم میبینیمش..

شنیده بودم امام هادی برای خانه خوب واسطه بین ما و خدا هستند!

خوانده بودم سامرا شهر گداها بوده..

گدایی که ما باشیم و آقایی که نوه امام رضا باشد..

رفتیم خانه را دیدیم..

از داخل این اتاق میپریدم داخل آن اتاق..

اینجا اتاق بچه ها باشد..

این یکی اتاق مطالعه و مهمان..

این که نزدیکتر است به آشپزخانه اتاق خودمان باشد..

آقاجان میخندد : معلومه اون خونه چقدر اذیت شدی..آشپزخونه ازت دور بوده!

همانجا قرارداد بستیم که توالت آن سر خانه مال من باشد و دخترها و آن یکی توالت مال آقاجان

و پسرها.

:)

گدایی که ما بودیم و آقایی که امام هادی بود..

همسر سید علی
۰۷ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۴
سلام 
از این پدر و پسر هیچ چیزی بعید نیست ..
ما هم خانه مان را از امام جواد گرفتیم ...
شنیده بودم امام جواد در امورد مادی خیلی حاجت می دهند ... 
در عرض 3 سال 5 بار اسباب کشی کردیم و آخر سر که متوسل شدم به امام جواد و نماز امام جواد برای خلاص شدن از این وضعیت، حاجتمان را گرفتیم و الان 3 سالی هست که در یک خانه نشسته ایم ...
الحمدالله ..
از این پدر و پسر هیچ چیزی بعید نیست ...

پاسخ :

سلام
چه خوب..الحمدلله
از آقای فرحزاد شنیدم که میفرمود مقام امام جواد در بهشت این است که خانه های اهل بهشت را بهشان نشان میدهند..

سیده طهورا آل طاها
۰۱ مهر ۹۵ , ۲۱:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ** **** ** *** ***** **** **** **** **** ** ********

پاسخ :

خدا روزی رسان است قطعا
D:
زینب
۰۱ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۹

عااالی بود ممنوووون
ان شاالله خدا به حق امام هادی یه خونه ی بزرگ و از همه نظر عالی به ما هم بده که توش کلی مهمونیهای خوب بگیریم

پاسخ :

سلام
متشکرم
ان شاءالله که همینطور باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ضحی به فرموده ی بعضی روایات اهل بیت علیهم السلام امیدبخش ترین سوره قرآن
است..
اینجا از روزهایِ زندگی ام می نویسم..تا تمرینی باشد بر صبر و امید..ان شاءالله..

* تقدیم به روشناییِ قلبِ علی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan