وَ الضُّحی...

سوگند به روشنایی...

امیدوارم

بسم الله الرحمن الرحیم 

خیلی جدی مشغول کارش است.اصلا به من نگاه نمی کند.

رنگ و لعاب چهره اش خیلی سنش را زیاد نشان میدهد.

میگویم:خانم دکترم گفته باید این آمپولو زیر جلدی....

اجازه نمیدهد حرفم تمام شود: من به کارم وارد عزیزم..چشمانم روی لبهای به رنگ

خون نشسته اش ثابت می ماند..حس میکنم عزیزم را دوست نداشت به من نسبت دهد..خب حتما نسبت به حجابم جبهه گرفته است..

سر آمپول را میشکند...محتویات آمپول را داخل سرنگ میکشد..سوزن سرنگ را به

سمت آسمان نشانه میرود و چند قطره ای را میپاشاند بیرون.

بی خیال نگاهش میکنم..

میپرسم:ببخشید میشود برایم یک صلوات بفرستید؟!

بی خیال نگاهم می کند: ترسیدی؟!

میخندم: نه الحمدلله..فقط میخوام ازین آمپول زدنهای توی شکم نتیجه خوب بگیرم.

با تعجب میگوید:یعنی با یک صلوات فرستادن من شما نتیجه خوب میگیری؟

با آرامشی که برایم بی سابقه بود گفتم: توکل بر خدا..حتما..نتیجه دست خداست

دوست دارم آرامش داشته باشم فقط.

هیچی نگفت..

اما می دیدم که لبهایش تکان میخورند..چهره اش آرام بود..

موقع رفتن گفت:اگر ایمان داری که نتیجه میگیری پس حتما نتیجه میگیری..

پ.ن:شما هم برای آرامشم یک صلوات میفرستید؟

همسر سید علی
۰۴ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۰
سلام بانو 
برایت صلوات فرستادم
ان شالله که خیره ...
:)

پاسخ :

سلام
ممنونم..
ان شاءالله..
بهترین ها برای شما
مهدیه
۰۳ آبان ۹۵ , ۱۹:۲۷
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
سلام عزیزم... من مدتیه وبلاگتون رو میخونم 
ان شاء الله خدا بهترینها رو برای شما رقم بزنه 
منم 25 ساله ام ولی مجرد... با دل پاکتون برای مجردا هم دعا کنید 
یا علی 

پاسخ :

سلام مهدیه جان
سپاسگذارم عزیزم
ان شاءالله خدا بهترین ها رو براتون مقدر کنه.
سیده طهورا آل طاها
۰۳ آبان ۹۵ , ۱۷:۵۰
با امروز می شود سی و یک روز . سی و یک روز است که هر روز ، کارم همین است....

پاسخ :

سلام...
چله برداشتین؟
چه جالب..پایانش همزمان میشه با نتیجه گرفتن ما..

مامانِ معصومه
۰۲ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۰
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شالله که خدای مجیب الدعوات ،هر چه سریع تر اجابتتون کنه.شما هم برای حل گرفتاری ما دعا کنید

پاسخ :

سلام علیکم
متشکرم بانو..
ان شاءالله گرفتاری شما به بهترین وجه ممکن حل بشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ضحی به فرموده ی بعضی روایات اهل بیت علیهم السلام امیدبخش ترین سوره قرآن
است..
اینجا از روزهایِ زندگی ام می نویسم..تا تمرینی باشد بر صبر و امید..ان شاءالله..

* تقدیم به روشناییِ قلبِ علی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan