وَ الضُّحی...

سوگند به روشنایی...

منِ25 ساله

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم راهنمایی بودم..همه توی حیاط دور هم نشسته بودیم و متناسب سنمان حرفهای

مسخره می زدیم..هرکس می گفت که توی فکرش تا چند سالگی عمر میکند..

یعنی چند سالگی می میرد..

نوبت به من رسید..من گفتم : فکر میکنم تا 25 سالگی زندگی میکنم...

آن روز چقدر عدد25 برایم دور و دست نیافتنی بود..

و حالا..امروز.. من..ضحی..25 ساله شده ام..چقدر سخت است باور اینکه گام به گام به

مرگ نزدیک تر می شوم..مطابق فرموده ی مولا امیرالمومنین علیه السلام...

* آه..مِن قِلّت الزّاد و طول الطریق و بُعدِ السفر و عظیمِ المَورِد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ضحی به فرموده ی بعضی روایات اهل بیت علیهم السلام امیدبخش ترین سوره قرآن
است..
اینجا از روزهایِ زندگی ام می نویسم..تا تمرینی باشد بر صبر و امید..ان شاءالله..

* تقدیم به روشناییِ قلبِ علی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan