وَ الضُّحی...

سوگند به روشنایی...

عیدی های دخترانه

بسم الله الرحمن الرحیم

دیشب آقاجانِ فاطمه مطهره آمده خانه با یک کیسه عیدی دخترانه (: برای عید غدیر.

ست آینه و شانه دخترانه در چند رنگ مختلف..

میگویم پس عیدی آقا پسرها کو؟!

میگوید: پسرها شکلات عیدی بگیرند دخترها ازین جینگولک ها..

قشنگ معلوم است دختر و پسر را به یک اندازه دوست دارد مگر نه؟!
همسر سید علی
۰۷ مهر ۹۵ , ۱۳:۱۵
سلام 
ماشالله ... 
چقدر خوب ..
ببخشید می تونم بپرسم چندتا گل دختر و گل پسر دارید ؟
:)

پاسخ :

سلام
ممنونم..
فعلا چهار تا خواستیم..
:)
سیده طهورا آل طاها
۲۴ شهریور ۹۵ , ۲۳:۵۸
عیدی دخترهای من هم محفوظ است که ان شاالله... یه دونه هم برای کودک درون من کنار بگڌارید تا خوش به حالم شود. خب چیه مگه... منم طفلکی هستم ... دلم از این جینگولها می خواهد...

پاسخ :

سلام
بله..
حتما..
از شما چه پنهان برای کودک درون خودم هم کنار گذاشته ام بس که بازیگوش است..
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ضحی به فرموده ی بعضی روایات اهل بیت علیهم السلام امیدبخش ترین سوره قرآن
است..
اینجا از روزهایِ زندگی ام می نویسم..تا تمرینی باشد بر صبر و امید..ان شاءالله..

* تقدیم به روشناییِ قلبِ علی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan