وَ الضُّحی...

سوگند به روشنایی...

امتحان های خوب خوب...

بسم الله الرحمن الرحیم 

- وای خدایا شکرت...چقدر علم پیشرفت کرده..چقدر عقل آدمی رو به رشد و بهتر

شدنه..به جای بمبهای شیمیایی آدم کش،داروهای خوب خوب میسازن..

-خدایا ممنون که به فکر همه بنده هات هستی..شکرت که از ما امتحانهای آسون

میگیری..امتحان های خوب خوب..حتما بد مارو نمیخوای..

بروشور دارو را میخوانم..دارویی که به سختی پیدا کردیم نوشته:

..ماده موثره این فرآورده 75 واحد بین المللی (معادل 5/5 میکروگرم)

فولیتروپین آلفا است.فولیتروپین آلفا به شیوه مهندسی ژنتیک از سلول های

تخمدان همستر چینی فرآوری می شود.

دلم میگیرد از این نوشته های داخل بروشور..

⬆آن حرفهایم با خدا را هی تکرار میکنم با خودم...سعی میکنم لحن حرفهایم

با خدا خوب باشد..

اگر موفق بشوم خوب است..


زینب
۰۴ آبان ۹۵ , ۱۴:۳۴
عزیز دلم من هر پستی که شما میذارین گیجتر میشم... الان بچه ی توی شکمتون در معرض خطره؟!
برای چی آمپول میزنین؟ 
حس میکنم به بقیه ی مخاطبینتون جاهای دیگه گفتین که سوالی ندارن و همه چیز رو میدونن.
توی همین پستهای اندکی که تابحال گذاشتین محبتتون توی قلبم افتاده
ان شاالله به حق امام حسین مشکلتون حل بشه

پاسخ :

سلام زینب جان
نه عزیزم..
گفتم که من مامان هیچ کس نیستم..
البته از خدا خواستم که مامان بشم   (:
نه بانو من به هیچ کدوم از مخطبها جاهای دیگه چیزی نگفتم..
کامنتهای مامان معصومه جان رو بخونید ایشون هم مثل شما فکر میکردن بعد خدا رو شکر براشون حل شد.
ممنونم عزیزم..شما لطف دارید.
برام دعا کنید..
مامانِ معصومه
۲۶ مهر ۹۵ , ۱۳:۳۱
واااااااای ببخشید من الان از جوابی که به همسر سیدعلی دادین مطلب برام روشن شد...
عذرمو بپذیرید...
ای خداااااااا من از این شکلک ها میخوام که لپاشون سرخ میشه...
چرا مسئولین رسیدگی نمی کنند؟

پاسخ :

خواهش میکنم..
پیش میاد دیگه..
مسئولین رسیدگی کنید دیگه..
مامانِ معصومه
۲۶ مهر ۹۵ , ۱۳:۲۷
سلام بانو
عزاردار هاتون قبول ان شالله
اجازه دارم بگم پست هاتون کمی تا قسمتی مرموزند و من واقعا چیز زیادی دستگیرم نمیشه؟
بخصوص این دو پست اخر.
شما که توی جوای یکی از مخاطبان گفتید مادر 4فرزندید اما توی این پست و خوشحالی بابت داروی درمان ناباروری و...؟
چرا صحبت اون کودک در مورد اینکه شما مامان هیچ کس نیستید رو عنوان پست کردید....
مگر مامان اون بچه هایی که توی متن هاتون قبلا اسمشون رو بردید نیستید؟....
جسارتم رو ببخشید نمیخوام دخالت کنم.اما وقتی شخصی وبلاگ میزنه و عمومی می نویسه و مثل منِ کنجکاومیاد اینجارو میخونه خواه ناخواه این نکات مبهم برای من خواننده ایجاد میشه.اینجا شکلک خجالت نداره من بزنم و بعد برم؟

پاسخ :

سلام علیکم خانم
ممنون همچنین عزاداری های شما..
بله اجازه دارید بگید :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ضحی به فرموده ی بعضی روایات اهل بیت علیهم السلام امیدبخش ترین سوره قرآن
است..
اینجا از روزهایِ زندگی ام می نویسم..تا تمرینی باشد بر صبر و امید..ان شاءالله..

* تقدیم به روشناییِ قلبِ علی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
Designed By Erfan Powered by Bayan